Större resväska?

Jag tänker inte skriva "men nu var det längesen jag skev" för det vet vi ju redan. Det vi inte viste var att min resväska är för liten. Jag har packat alla kläder, och nästan hela nässeseren och kom på att jag måste få plats med hårblås och skor! Hur ska detta gå? Jag var ju så nöjd över att jag fick plats. Funderar på att köpa en ny väska eller låna någon för det här kommer inte att gå! Eller så får jag väl helt enkelt nöja mig med att inte ta med så mycket.

I morgon är det iallafall mysfredag, som jag längtat! Och på lördag så ska vi spåra som bara vi kan ;) Vi har sagt ända sedan vi blev bjudna på den här festen att vi ska ta det lugnt eftersom vi ska åka dagen efter men jag känner mig och Hanna, och det blir inte lugnt.

Har en känsla av att den här turkiet resan kommer bli så spårad och sätta så många minnen, för det här kommer inte bli lugnt, så skönt att jag är ledig dagen då vi kommer hem för jag kommer sova som aldrig förr!

Men nu blire sängen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0