Ledig inte arbetslös

Saker som jag ska göra när jag är LEDIG

¤ Träna (kräver ingen förklaring till varför)
¤ Städa (jag tycker om när det skiner)
¤ Spendera tid med vänner och familj. (saknar Alice om jag vart borta från henne en dag)
¤ Se fram emot dom små sakerna i livet (det är ju inte alltid så kul att få laga mat, men man kan ju se fram emot det)
¤ Kolla på alla säsongerna av "sex and the chity" (Det är bara så tjejigt och mysigt)
¤ Söka runt efter en lägenhet (ärligt talat så vill jag inte flytta hem)
¤ När jag fått en lägenhet så ska jag kolla på ny möbler och saker som jag ska ha i den. (ska ha en modern och skit snygg ungmö lya sen)

Nu ska jag däremot gå till soffan och forstätta ha fredagsmys, men ensam....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0