Flytta hem

Insåg idag när jag var och hyrde film att jag ska flytta hem om tre veckor. Jag vill inte. Men man sparar ju lite pengar på att bo hemma ;) Kostar ju inte 4600:- i månaden och bo då.

Jag sitter och kollar på lägenheter hela dagarna tycker ja, men jag hittar ingen som är bra. Och när det väl finns nån så får jag den inte. Funderar om jag ska köpa en lägenhet. Och om jag ska göra det så vill jag ha en fin liten etta med låg månadskostnad :) Skulle va skönt! Så kan jag tapetsera och måla bäst jag vill!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej gumman . Jag ska ju säga upp min lägenhet , MEN om du vill hyra den i andra hand så får du höra av dig .. Jag vet inte hur man gör , men det kan man ju kolla upp .. Hyran är på ca 2220 !? Dom har ju höjt , igen .. Hör av dig om du vill göra så :)

Kram

Caroline

2010-01-16 @ 17:21:00
URL: http://snoppoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0