Avslut av 2009

Vad har hänt?
Januari: Jag blev sambo med Fredrik i våran första lägenhet på kristineberg. Jag fick börja jobba på Colorama 5 timmar i veckan.
Februari: Va på Björn Rosenström på folkan, vi firade med champange hemma hos mig. Eken fyllde 19 vilket slutatde i karatefylla för iallafall både hon och mig. (vi upptäckte hissen på stadt)
Mars: Det började bli jobbigt i skolan och jag hamnade efter. Praktiserade på Fasett och blev erbjuden jobb. Målade och stylade om vardagsrummet.
April: Betalade studentresan till alanya. Och fick en lägenhet på solbågen.
Maj: Åkte till Italien på en urspårad klassresa. Kom ikapp i skolan och klarade alla mina ämnen.
Juni: Studentresa i Turkiet med dom bästa flickorna i världen. Tog studenten och gick på balen. Började även jobba 40 timmar i veckan på Colorama.
Juli: Flyttade in i lägenheten på solbågen. Jobbade som en tok och åkte till huvudstaden och spenderade några underbara dagar med Jonatan :) <3
Augusit: Får veta att jag fått förlängt på Colorama och ska jobba 50% hela hösten.
September: Fyller 19år och har en underbar födelsedag. Jag får även en liten syster som är mitt allt!
Oktober: Förlovade mig <3
November: Sa upp lägenheten i hopp att betala mindre hyra.
December: Får förlängt av jobbet ända till september 2010. Firar 5 julaftnar och har en kanon nyårsfest som slutar i spya och en för full Marica.

Hoppas att det nya året kommer bjuda på lite mer gottigheter!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Pyra

Men hallå jag har hela tiden trott du jobbat på kvantum?! Vad har jag fått det ifrån?

2010-01-07 @ 10:15:35
URL: http://ettstyckebloggkommerlastat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0