God morgon.

Hade tänkt tvätta idag men det fans inga tider som passade. Så min överfulla tvättkorg får vänta tills i morgon. Ska även passa på att städa då så jag får det gjort.

Veckan planering:

Måndag - Jobba, Fredrik kommer och hämtar lite saker

Tisdag
- Träffa farmor, ljusparty hos Mamma.

Onsdag - Skulle ha åkt på en spontan resa till stockholm, men i brist på pengar så får jag stanna hemma och städa.

Torsdag
- Packa och gå igenom frådet. Filmkväll med Hanna och Magnus

Fredag
-

Lördag -

Söndag -

Om inget dyker upp vilket det säkert gör så kommer jag att packa som bara den.
11 dagar kvar till läggan är min!

Nu blir det dusch och frukost sedan en promenad till Farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0