Stockholm

Söndags ångesten efter lördagen var ett faktum. När jag kom till jobbet i måndags fick jag två nya smeknamn och många hade roligt på min bekostnad. Jag ska börja ta det lugnt när jag festar i hudik. Men hade det då väldigt trevligt med Evelina och Lizanne :)


Jag kom ju till Hanna i förrgårkväll så jag har hunnit varit här ett tag, men vi har inte gjort så mycket. Händeserna kommer till helgen; på fredag ska vi äta middag på vapiano och ta en promenad i city och kanske även besöka klubben paradise och på lördag så ska vi shoppa loss på dagen och på kvällen blir det rosé vin och fanta, så får vi se vart vi hamnar, kanske blir chaplins igen, eller någon annan klubb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0