Tackar!

Jag vill säga tack till alla som har kommenterat både här och på facebook. Jag är så himla glad att jag har fått en liten syster och all uppmuntran gör mig ännu gladare :) På tisdag så ska jag träffa lilla Alice igen, då ska vi knäppa kortet som ska vara med i tidningen, så ni får hålla utkik på fredag i tidningen!

Kolla hur lilltrollet kramar mitt finger, bara 12 timmar gammal!!
Idag har inte det inte hänt så mycket. Beställde pizza på onlinepizza för ett tag sen, så himla gott och smart att man kan betala med kort om man inte har kontanter hemma! Nu hör jag att Top model har börjat i gen. Vi kanske hörs mer ikväll. Puss //marica



Kommentarer
Postat av: Michaela » Foto, design, vardagliv m.m

grattis marica :)

2009-09-14 @ 22:01:37
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Jossan

jag måste träffa det lilla trollet nå :) kommer du på lördag och firar emil?

2009-09-15 @ 20:49:17
Postat av: Anonym

jättesöt flicka ^^ minns du mig? :P

2009-09-19 @ 18:57:34
URL: http://mlisord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0