För jag ska vara i tv i morgon de ska inte niiii...

Hade ingen bättre rubrik. Men det som kommer på vilken film frasen är tagen ifrån och kommenterar det vinner chippspåsen som är kvar sen helgen och som jag har bestämt mig för att inte äta upp. Eller så kan jag ge bort en nästan oöppnad godispåse. :)


Nu lite roligt: IDOL! Äntligen är festin igång. Och bra har den startat! Hoppas det blir lika mysiga kvällar då jag och Hanna och någon med kröp ner i soffan och kollade på cirkusen tillsammans med mysiga höst kläder :)

Gjorde min egen idol bild :)




Och så vill jag bara lägga till att det är 090909 datumet som inte bara alla verkar tycka är skit coolt utan även att det var detta datum som det var tänkt att jag skulle få ett syskon. Men som mamma sa igår, "den kommer inte i morgon, mina barn älskar mig och kommer aldrig på beställning" (jag låg och myste i 4 veckor till och brorsan i 3 veckor)
Men eftersom mamma ha någon slags diabetes så får hon inte gå över tiden så om hon inte vill kläcka innan fredag klockan 8 så ska hon in på BB och bli igångsatt. Så i helgen har jag ett litet troll som jag bara ska pussa och pussa och pussa på :)





Nu tänkte jag lägga mig i min sköööna säng, och njuta av att jag ska vara ledig i morgon. Plus att mamma fyller år :) Om någon tänker: Men Marica hon är väl 19 och ska ha SYSKON? Då måste hennes mamma va as gammal, synd, eller gammal och gammal, tycker man 39 är gammalt så.




Kommentarer
Postat av: Pyra

Livet är en schlager! Nu skickar du chipsen till Stockholm, alternativt ger mig 20 kr till en påse:p

2009-09-10 @ 00:00:37
URL: http://ettstyckebloggkommerlastat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0