Är på benen

Som många av mina vänner vet så hatar jag att vara hemma och va sjuk. Tycker verkligen inte att det är speciellt kul. Så vad göra jag som har så tråkit, jo jag bokar tvätt stugan. Tur som är så är jag ju fortfarande hemma och kan lägga mig ner när huvudet börjar kännas tungt igen eller magen värker. Så jag tänkte, om jag orkar, att jag ska plocka ihop, ta hand om disken och sedan lägga mig i ett varmt bad med tända ljus :) Låter som en perfekt tisdag.





Här har vi Hannas nya header. Hon är jätte duktik på att komma på ideer till sin header :)

Vill du ha hjälp med din header/design på bloggen?

Skicka ett mejl till mig så kommer vi tillsammans på hur vi fixar den snyggt :)

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Hanna.

Tack gumman (:

Skit snyggt (:

2009-09-22 @ 22:20:37
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0