Tycker inte om detta

Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk. När jag är sjuk så ligger jag i soffan och funderar. Jag funderar över vad man ska göra när man blir frisk, som att börja träna, äta middag varje dag eller bli riktikt duktig på att hålla städat (jag är en riktig slarver). Så när jag ligger i feber i soffan nerbäddad under täcket och alvedonen börjar verka så tar jag tag i något. Som idag; jag skruvade upp färsten till gardinstången i värdagsrummet, nu är jag så trött att jag orkar inte sätta upp stågnen med gardinerna på. Så typiskt mig.

Hoppas jag är piggare i morgon så jag kan få ut något utav att vara hemma. Har tvättid men den får Fredrik ta hand om.

Jag tänkte även att ni skulle få se hur jag bor. Måste bara städa först

Nu ska jag lägga mig under täcket igen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0