Middag hos mamma

Mamma tyckte synd om mig som får ligga ensam på soffan så hon bjöd hem mig på middag. Undrar vad hon ska bjuda på?

Eftersom jag sitter vid mammas dator och har lite nostalgi tankar hela tiden så gick jag naturligt vis igenom hennes kort. Kolla vad jag hittade:


Finladsfärja 2004.
Robin, jag, Patric, Putte, Eva.
Alexander, Malin och Niklas.
Ett glatt gäng!


Mamma hade döpt denna bild till "bubbel brudar"
Jag, Josefine och Malin
Höstlov 2004


Jul 2004
Jag och kusin Filip


Jag och Josefine på Mailns 11 årskalas
2004


Niklas, Mamma och jag på kolmården 2005


Mamma och jag med glassarna på smultronstället i söderköping.


Jag med en orm på drakens tropikhus 2007


Finlnads färja igen, fast denna gång 2007.
Jag och Fredrik badade och hade det bra :)


Jag och Jane på min b-day sweet 16 ;)


Surpupps Marica 2006


Pälsmössa. Måste leta fram den..
år 2006 

Men nu har ni fått sett en del bilder :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, sjukt söta bilder asså, gillar mina kläder på malins kalas! :D

2009-10-31 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0