Hej!

Jag ska uppdatera bloggen lite oftare. Men jag känner mig lite skrivlös och tidslös just nu. Men i helgen så kommer det hända en massa saker så då LOVAR jag att det blir blogg :)

Ska sätta igång kaffe snart så jag vaknar till, sen kommer mamma med min lillasyster Alice. Hon och jag ska gå på stan och möta upp Hanna. Jag vill köpa lite nya kläder.

Ikväll är det de efterlängtade IDOL! Patricia kanske kommer hit och kollar med mig :) Mycket trevligt. Hanna skulle på firmafest, ganska konstigt att hon inte är med, vi har kollat på alla fredagsfinalerna tillsammans hela förra säsongen och dom två som har varit nu.

Ne, nog med skitsnacket, dax för kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0