God morgon

Jag hatar feberdrömmar. Inatt drömde jag att Hannas pappa inte skulle åka med till thiland (han rökte för mycket och ville inte ha värme just då) Så jag skulle få följa med istället, jag hade en kvart på mig att packa en resväska för 2.5 veckor i thiland. Jag kände hur stressen växte, och jag kom aldrig hem. Vi åkte runt i en bil i stan och hittade inte hem till mig. Uch, vaknade svettig. Inte för att det kanske var så hämskt igentligen, men när man känner stressen så man vaknar kallsvettig så är det ganska läskigt.

Dagen idag ska jag spendera i soffan med glass och te, halsen har lixom börjat svida, den gör inte ont längre. Och så måste jag vika tvätt. Det orkar jag göra på eftermiddan när jag legat för länge och jag blir rastlös. Hoppas jag kan jobba i morgon, börjar bli väldigt trött på att vara hemma.

Man kanske ska åka hem till mamma och lägga sig där på soffan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0