Snart åker jag!

´Jag har fortfarande inte packat allt, men jag är på god väg. Och jag får inte glömma passet! Vilken tur att jag tog upp det från källaren för nån månad sen.

Nu ska jag gå och göra frukost som vi ska äta hos Fredriks mormor, hon fyller nämligen år idag så vi åker dit och firar henne innan vi åker till bussen.

Ja, men vi hörs när jag kommer hem, hitar jag en dator så lovar jag att jag bloggar, annars får ni veta allt när jag kommer hem!

Jag kommer sakna mina flickor.


Och så kommer jag sakna Hilda.


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Nu finns ditt namn publicerat på listan över anmälda till bloggfesten. Kika gärna in på min blogg och se vilka andra du kommer att få träffa. :)

2009-05-19 @ 19:39:02
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0