Sista måndagen

Nu är vi inne på den sista veckan i skolan, ångest eller lycka? Jag tror iallafall att jag kommer hinna klart med allt, jg har bokat in alla prov jag har kvar, vilket bara var tre stycken, och så ska jag göra en uppgift i engelskan som är muntlig, yes, sen är jag klar! Det kanske är mest lycka då trotts allt!

Nu ska jag sätta mig och göra som sista uppgifterna i handel så jag blr klar och kan lämna i det, sen är det över också :)

Var även till Carina och provade underkläderna till balen och gud så fint, jag kommer vara vacker innifrån och ut!

Vi åker till turkiet om 5 dagar, gud så livet flyter.

Ska ta en dusch innan jag sätter mig med handeln, är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0