Ny kirrat


De här nya sängkläderna fick följa med mig hem efter en åktur med Hilda idag.
Dom kostade ändast 100 kronor styck (måste ju köpa 2, eftersom vi har två täcken)

Idag så var jag, Hilda, Marcus och Hildas bror Joel ute och åkte lite bil. Vi han även med en glass på skutan och en sväng på dollar.
När jag kommit hem så åkte jag igen. Först på statoil för att tanka moppen och sen till Anneli och Kenneth, dom låg och stekte på baksidan och jag joinade ett tag tills solen försvann.

På vägen hem så åkte jag på ica och handlade mat. Men när jag kom hem var min fru sugen på Pizza. Och det sitter ju nästan aldrig fel.





Nu sitter jag och väntar på Hanna, hon skulle skriva nån matte sak, sen skulle vi ut och åka lite bil. Och jag är grymt sugen på en Mc flurry, det var ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0