Kristi till himlen

Idag har vi en röd dag på grund av jesus, tack jesus! På min lediga dag har jag passat på att göra en massa nyttiga saker som att tvätta och städa samt skrivit inbjudnings kort till min och Fredrik student. Ducktig jag!

Om ni dagar åker vi till TURKIE flickor. Gud va kul vi ska ha, festa, sola, festa, sola och festa! Och så kanske vi ska hinna festa och sola lite å!

Idag så kommer min bästa Josefine hit! Hon ska få en present och jag ska få sällskap.

Jag håller på att lägga in bilderna från italien på datorn så snart kommer en lite resumé (?) Ska bara göra dom lite snygga i PS. 


Puss 

Kommentarer
Postat av: Josefine

puss på min snygga italiernare :D

2009-05-24 @ 17:20:36
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0