Fredag

Idag har jag jobbat min första heldag på JP, (9-18) Det gick jätte bra och det känns verkligen att jag har utvecklats sen jag började i januari.

När jag jobbat klart tog jag min vespa och åkte hem, jag lagade kyckling och sedan åkte Fredrik iväg med nån kompis så jag blev ensam hemma. Då åkte naturgodiset fram och så blev det talang för hela slanten. Sen tyckte jag att jag måste tänka på mig själv, så jag tog ett härligt fotbad och nu sitter jag med ansiktsmask och dricker grönt te. Ska ta en snabb dusch innan sängen alldeles snart, eller ska jag vänta med att lägga mig till Fredrik kommer hem?

I morgon är det iallafall lördag och jag och Fredrik kanske ska gå på texas på kvällen, men vi vet inte om vi bara ska ha en mysig hemma kväll istället. Jag ska iallafall på stan i morgon och införskaffa några klänningar och andra saker som är bra att ha i turkiet.  Jag vill ha en vanlig svart bikini, och nån snygg klänning. Vi får se vad jag kommer hem med.

Nu väntar duschen som sagt. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Vilja

Hoppas du får en trevlig Lördag! :)

2009-05-23 @ 11:23:55
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0