Utmaning

1. Vad heter du?: Marica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mitt
3. Flicknamn: Margareta
4. Pojknamn: Morgan
5. Yrke: Matte lärare 
6. Färg: mjukt rosa?
7. Klädesplagg: Marilyn Monroe klänning
8. Mat: Mjuktbörd
9. Sak i badrummet: Mun salva 
10. Plats/stad: Maldiverna 
11. En orsak att vara sen: Mag ont
12. Något man skriker: Marica, mitt i natten 
13. Film: Mitt liv som hund 
14. Något man dricker: Marmelad, nej, Margerita 
15. Band: Vaddå band?
16. Djur: Mulvad
17. Gatunamn: Måsvägen 
18. Bil: Mitsubishi
19. Sång: My baby

Jag utmanar:
- Michaela
- Veronica
- Hanna
- Caroline
- Josefine


Reglerna är enkla:
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, inte hitta-på-ord! Om personen som jag utmanar har samma bokstav som mig, får denna inte ta samma ordval heller.. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0