Söndag

Idag var jag iväg till Hilda och färgade hennes hår. Det blev jätte fint. Och nu på kvällen har jag bakat brownies som kommer upp på min andra blogg som recept.

Imorgon så ska jag på stan och köpa en present till farmor och sen åka hem till henne och äta tårta, tanten fyller 66 :)
Sen så ska jag städa ur min garederop ordentiligt! Nu ska det in med massa vårigt nytt. Jag kom på idag att man kunde nätshoppa på ginatricot.com/se Vilket jag tycker är jätte bra, då kan man handla kläder när man är hemma och är sjuk, eller inte har tid att gå på stan eller varför inte på en söndag, när inte stan har öppet.

Nu ska jag lägga mitt kamera batteri på laddning och så tänkte jag bjuda på outfits bilder till veckan.

Kommentarer
Postat av: Hilda

ja, det vart verkligen skitsnyggt i håret.

jag blev jätte glad för att du kom idag! helt sjukt bra du är! :D



haha, om du ska rensa din garderob, så vet du ju vars jag bor ;) hahaha. ;D



jag gillar dig skarpt tjejen :*

PUSSPÅRE!

2009-03-30 @ 13:07:42
URL: http://missforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0