Redan måndag kväll

Jag har inte hunnit plugga och jag har inte hunnit städa. Men jag har hunnit ätit god tacogratäng och jäst i soffan.

i morgon så ska jag och Fredrik på möte på skolan om Italien resan kl halv sju. Sen när jag kommer hen så ska jag damsuga och torka golven för jag ska städa på förmiddagen medan jag tvättar! Och när jag har städat klart så ska jag gå ut på en promenad, och på onsdag så ska jag pallra mig iväg på gymmet och gymma + köpa månadskort. Och så ska jag börja träna på allvar. Det är nu det gäller!

Köpte ett par nya skit snygga skor i dag. Dom kanske kommer på bild i morgon.

Nu ska jag måla mina naglar pastell rosa! Sen ska jag gå och lägga mig, ska upp kl 8 och tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0