Nationellaprov i svenska B

Sitter och taggar för nationella i morgon. Vi ska sitta mellan 9.10 till 14,50. Det kommer bli en lång dag. Och jag hoppas jag klarar det, är så himla nervös. Men när jag är klar så ska jag iväg till gymmet! Jag får se fram emot det. På torsdag eller fredag så ska jag på stan och köpa en present åt Hilda, hon fyller år på söndag och jag och Fredrik ska till henne på lördag och fira henne som bara den!

Jag gick in och läste min mejl idag och såg att vi hade fått ett erbjudande om visning på en lägenhet genom hudiksvallsbostäder! Helt otroligt, jag trodde aldig att vi skulle få en lägenhet därifrån, men den är på håsta så vi får se hur den ser ut, är den jätte fin så kan man ju bo där ändå. Fasst jag vill inte bo på håsta, och inte Fredrik heller. Men som sagt. vi får se hur den ser ut.

Nu ska jag plocka fram kläder och göra i ordning allt som jag ska ha med i morgon så jag inte glömmer nått. Och jag får inte sova över.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0