Looooov!

Jag hittade inget baltyg i lördags. Det va lite synd, jag hittade en färg men man kunde inte sy min klänning i det tyget.

Igår så var jag, Fredrik, Patric och Niklas till järvsö ochj åkte skidor. Mia pjäxor måste det va nå fel på, så jag hyrde ett par, sen så blev jag åksjuk i sitt liften och åkte ner och satte mig för att vila. När alla de andra kom var det dax för lunch så vi köpte hamburgare och åt. Sen gick ja på toa och kräktes. Mådde dåligt ett tag, men sen så åkte jag lite till. En mindre lyckad dag. Men jag hade kul så länge jag åkte. Och idag har jag ont i hela kroppen!

Idag kommer det inte bli mycket gjort. Jag känner ingen speciell ork till något. Fasst om det slutar snöa så ska jag gå ut och gå.

Jag bstämde igår att jag måste börja träna. nr 1 det ska inte vara jobbigt att åka nerför, nr 2 mina täckbyxor var nästan för små och nr 3 min jacka va också för liten. Det vart lixom droppen.
Så om jag har mindra träningsvärk i morgon så ska jag gå till friskis och köpa mig ett månadskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0