I morgon börjar verkligheten

Igår så skulle jag sätta ihop en billy bokhylla från ikea. Och från och med igår vet jag att jag ska göra allt själv eller med någn man inte känner. Jag bad nämligen Fredrik om hjälp och det gick bra tills han trodde att det var han som skulle sätta ihop den och ville bossa över mig, men så var det inte! Det var jag som var chef och jag som skulle bossa, och när han bossar blir det fel. Så han fick inte hjälpa till nå mera och jag han inget tålamod så man skulle ju kunna tro att det blev kaffeved av hyllan, men så blev det inte. Jag lyckades sätta ihop den, själv. Nu ska jag bara ha hjälp med att sätta dit dörren. Undra vilken jag ska fråga.

Igår fick jag träffa Hanna, vi tog en sedvanlig tur genom hudiksvall i Hannas föräldrars Alfa Romeo. Det var så härligt att träffa henne igen, det kändes som år och dar sedan. Men nu är hon hemma!


Imorgon börjar skolan igen, så bli skönt att bli klar med allt, nationella proven i svenska och engelska och alla andra uppgifter och prov som man har.

Nu ska jag äta mat som min fru har lagat till mig, han är bra söt ändå.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0