Eat, drink and have a good time to night cuz tomorrow you die(t)

Idag har jag varit med Hilda hela dagen vi va på stan och handlade lite saker till mitt vardagsrum och så fikade vi på jambo. Och så var vi till Anneli och hämtade ett nytt soff-bord. Det kommer bli så fint i vardagsrummet nu. Ni får se bilder i morgon!

På kvällskvisten så åkte jag och Hilda ner på stan och gick och käkade på Texas med Marcus och hans kompis Anders, vi hade en trevlig stund :)

Tack så mycket för ikväl Hilda. Du e la bra du :)



Bilden är inte från ikväll.

Anneli har min kamera :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men de va just de som va så roligt, att helt plötsligt stod du där och jag tänkte - Shit, där står hon ju jag måste säga något :D haha..

Men de tycker jag, vi skulle nog få det riktigt trevligt :)

Vi kan ju höras lite senare när pengar och sådant har kommit.. men DU, vi måste ut någon gång tsm också :) fan så roligt :D



Puss <3

2009-03-15 @ 10:51:41
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

fin bild på er :)

2009-03-15 @ 11:57:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0