Så soligt

idag har det varit så soligt och härligt, fasst ändå lite moln på himlen. Inte så kul. Men varmt va det.

Dagen började med att jag åkte till Hanna, där vi pratade skit och myste med rabarberpaj i solen.  Vid 3 tiden åkte jag hem och då var Kenneth och Alexandra hos oss, vi tog bilen ner på donken och träffade Larsen. Sedan åkte vi upp på köpmanberget och spelade minigolf och åt glass i solen, och nu hinner jag bara komma hem så kommer Hanna snart och hämtar mig igen och så ska vi träffa Martin i borgarparken och spela krocket (?) Men det kan ju vara roligt.

Blev ingen mys dag idag med Fredrik. Vi får ta det en annan dag.

Nu ska jag kila, puss hej

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

Hej! Superfin blogg. Såg att du skulle till bloggfesten den 15 augusti på restaurang mynchen eller vad det hette :) Kul! Jag hade också tänkt komma , men känner ingen så det känns lite lustigt.. :P Hoppas allt är bra med dig.

2009-06-21 @ 22:14:40
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0