Måndagen efter studenten...

...är det då allt börjar.

Så sa Hanna på msn. Men jag vet inte ja, jag känner inte att jag har tagit studenten och att jag har mer krav på mig nu än vad jag hade förut. Mina känslor kommer komma till hösten tror ja, när sommar jobbet är slut och det inte fins en krona på kontot. Ska iallafall knega ihop ett CV idag och slänga in till ica. Skulle ju vara kul att ha ett jobb, jag struntar NÄSTAN i vad det är för nått bara det rullar in pengar!

Idag så ska jag även åka till mitt sommar jobb och kolla till mitt schema. Jonatan har nämligen lovat att mig en stockholms vistelse i sommar, och jag skulle ju gärna vilja stanna mer än en dag.

Ni får ha det så bra. så kanske vi hörs något mera, tänkte även bjuda på en bild från balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0