Hilda hela dagen.

Jag vaknade ju på helt fel sida i morse, jag kände mig allmänt sur och arg. Vilket jag vet att jag hade all anledning på att vara, varför ska vi inte gå in på nu.
Efter en tids surheter gick jag och la mig i våran trånga säng och somnade om. Vaknade 11.40 när hilda frågade om jag inte skulle komma snart. Snabbt upp och slängde på mig kläder och så blev det frukost ala ica. Bussen gick 12.15 och jag han med nöd och näppe.
Och gud så roligt vi har haft det idag. Att man kan ha så kul av att bara prata! Iallafall så skjusade hom hem mig kl 23. Vi fick en heldag tillsammans :)

Nu får jag sitta vid min sambos dator eftersom han har tagit min och kollar på film.

Nu ska jag prata med underbara Jonatan om när jag ska komma dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0