Hemma igen

Det känns väldigt skönt att vara hemma, men jag saknar ändå värmen och att ha kompisarna i samma lägenhet.
Resan till turkiet kommer bli ett minne för livet. Alla knäppa turkar och allt pressande på stranden eller den turkiska vodkan, den kommer vi komma ihåg, eller?
Eftersom jag inte är någon super fotograf så tog jag bara jätte tråkiga bilder och väntar nu ivrigt på mina vänners foton, då kommer det bilder.

Jag kom ju hem igår morse vid halv åtta, och gissa vad som låg på mitt köksbord om inte the sims tre!! Gud va roligt! jag spelade nästan hela dagen igår, och jag känner på mig att det kommer bli ungefär samma denna dag, fasst jag ska träffa min sömerska halv fem och så måste jag damsuga. Jag och Fredrik har hunnit med en sväng på stan, jag hittade äntligen min studentklänning, den är perfekt förutom en ful rosett men det går att ta bort. Nu måste jag hinna spela lite innan jag ska iväg. Vi höres ;)


Kolla min handled, därför älskar vi all-inclusive. Men visst har jag fått lite färg?

Kommentarer
Postat av: Hanna.

Att du har (:

2009-06-09 @ 00:10:38
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0