Blä

Idag så vaknade jag på fel sida totalt, mamma skickade ett obetydligt sms kvart över åtta sen kunde jag inte somna om. Låg och tänkte på allt jag var sur över och så var jag hungrig, så idag så ska jag äta sen ska jag åka till Hilda och prata av mej allt det sura, kanske gråta en skvätt sen ska jag skratta!

Jag och Fredrik pratade om att skaffa en större säng igår, jag börjar bli otroligt less på att inte få plats i våran 120cm säng när vi sover. Det mysigaste som finns är väl att lägga sig på kvällen och kramas, men sen när vi har somnat och sovit ett tag så ligger mitt täcke på golvet och jag är halft med ner. Så när vi flyttat och instalerat oss så investerar vi i en dubbelsäng!

Nu ska jag äta min efterlängtade frukost, ska koka lite ägg idag känner ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0