God morgon

Vilken bra start jag har fått på min dag. Jag bedde några mackor och satte mig på balkongen i solen med kaffe och lite juice.
Idag blir det jobb för min del, konstigt hur kroppen kan reagera, jag har ju vart förkyld en längre tid och i förrgår så flyttade ju vi och städade ur lägenheten, samt pakcade upp och ställde i ordning lite i den nya läggan. Och i går morse vaknade jag med feber. Jag sov nästan hela dagen och på eftermiddagen kvällen så kände jag mig som en ny människa.

Idag ska jag iallafall iväg och tjäna lite pengar och när jag kommer hem så ska jag göra fixa och ordna i lägenheten :) Det är så fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har ni flyttat ?

2009-07-04 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0