God kväll!

Fick hem lite kläder från bubbleroom idag :) YEY! Sa precis till Annika på jobbet att jag inte skulle köpa mera kläder eftersom jag inte har garderober så det räcker, men jag kan väl inte säge nej till rea?

Iallafall så vart jag väldigt nöjd, jag kan starkt rekomendera andra att handla där, det finns inte bara mäskeskläder utan bubblerooms egna märke. Och det fanns storlekar som även passar sånna som mig, lite "större" kvinnor ;)

Hade tänkt ladda upp en bild på en utan mina nyinköpta klänningar, men min kamera svek mig. Jag laddar bateriet i natt och slänger upp en bild i morgon istället :)


Jag saknar min katt lite
(inte den på bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0