God dag!

Har precis slevat i mig lite lunch här på jobbet och nu står jag och dricker kaffe och tänkte skriva en rad eller två.

Har bestämt idag att jag ska måla en blomma på vardagsrumsväggen. Har hittat blomma och allt.

Jag känner mej väldigt trött idag, vat inte varför, kanske beror på motion eller för lite sömn, men jag ska lägga mig tidigt idag, och kanske även ta en promenad. Och så ska jag hänga in mina nya kläder i garderoben. Det blir en bra kväll för att lägga sig tidigt. Funderade på vad man ska äta till middag men kom inte fram till nått, blir väl makaroner och ketchup.

Nu ska jag inte störa längre med mitt meningslösa prat utan återgå till arbete. Vi hörs ikväll då jag ska visa min nya fina klänning :)

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

fin blogg du har=) lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-08 @ 16:46:55
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0