Vad i h******?

Jag skulle fixa Hildas blogg design och hade min design att utgåfrån. Och när jag ska lägga underlaget så råkar jag trycka det på min design och inte på hennes! All mitt jobb försvann och inget blev gjort på Hildas. Jag fick ett sammanbrått eftersom jag inte har något tålamod alls. Men nu har det gått en timme, jag har duschat och tagit det lungt ett tag så nu ska jag ta lite nya tag.

Så snart kommer en ny design på missforsber.blogg.se 
Och medans jag håller på så kanske det blir ännu en på min sida också!

Kommentarer
Postat av: hanna

Tänkte om du kanske vill hjälpa mig med, jag fattar inte hur man göra om sidan :S . Puss Hanna

2009-01-25 @ 22:22:13
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0