Sjuk

Idag ahr jag varit hemma och varit sjuk. Inte så speciellt kul att ha ont i halsen och bara ligga på soffan hela dagen. Och eftersom jag är en väldigt rastlös person som bara kan sitta still ett kort tag (det är ju inte så att jag vill ut och springa, för så sprallig blir jag aldrig) så fick jag väldigt mycket spring i benen och diskade och städade i köket, så nu skiner min spis så man måste ha solglasögon när man går in i köket. I morgon så ska jag städa resten av lägenheten, damsuga och så. Och så ska jag ta itu med mina jävla lådor som bara står! Nu vill jag komma i ordning!

Mamma va hit med Beylies idag, vi ska testa att ha henne här, hon går ju inte ut när hon bor hemma hos mamma ändå, så vi får väl se hur det går, och går det inge bra så får vi lämna tilbaka henne.

Ne nu ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag göra några kvällsmackor. Vi åt vita bönor till middag, inte någon höjdare!

Vi hörs!


Gull kissen Beylies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0