Ny design

Vad tycker ni om min nya design?  Jag blev ganska nöjd, det blev en vintrig look. Korten är tagna i oktober, ganska gamla faktiskt, men när jag känner mig jätte snygg så ska jag knäppa ny och göra en annan design!

Det va meningen att jag och Maria skulle kolla på film idag, men Fredrik vägrade att ha hit folk, så vi får ta det en annan gång!

Jusst nu funderar jag väldigt stark på att ta bussen till bruno och sola och sedan härla på farmor och farfar! Men jag vet inte om jag orkar, jag kanske ska städa istället?

Imorgon har jag ett prov i hälsopedagogik, men man får ha boken så jag behöver inte plugga! Mer sånna prov!

Det är även qi-gong i morgon! Gud vad jag längtar, och i morgon ska vi träna, inte bara teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0