Mycket bra, mycket bra

Vilken dag! Skolan började kl 10. Första timmen var det religon, och jag ser verkligen fram emot att jobba med världsreligonerna. Våran lärare har laggt det på ett sånt bra arbetssätt. Jag är nöjd!

Efter skolan så åkte jag och Hilda ner på stan, och det blev några fynd på gina; två jeans leggins och två t-shirts fick följa med mig hem! Sen får jag inte handla nå mera den här månaden, jag har redan gjort av med för mycket!

Efter staden så åker jag hem en sväng och sov och åt mat, sen åkta jag iväg till jobbet. Och gud vilken dag, det var engelskafton och ca 90 personer kom och lyssnade på två föreläsningar. Den första handlade om ny design både på möbler, kläder och arkitekttur men mest om tapet design och tryck teknik. Jag tycktde det va väldigt intressant och skulle verkligen kunna tänka mig att jobba med design/heminredning och tapeter det är jätte intressant och så himla fint!

Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng, och i morgon så kanske jag ska gå å kolla på lite inredning till min lya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0