Lördag!





Nu har jag kommit hem från en lite shopping runda med mamma och Niklas.
Vi va på Mio, och jag funderar över att köpa ett till sängbord som hör till sängen, jag fick ju ett när jag fyllde år och det skulle ju vara roligt att ha ett på varera sida, ett som är mitt och ett som är Fredriks lixom. Det var nämligen nedsatt från 1100:- till 870:- så jag ska ringa på onsdag och höra om dom har kvar det och har dom det så ska jag köpa det! 
Nu sitter jag och ladda krafterna med en Frooch Smoothie med smak av mango och apelsin!
Ne, nu ska jag städa hela lägenheten som jag har tänkt att göra väldigt länge, och ikväll så ska jag och Fredrik ha mys kväll!

Ha, det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0