Kväll = mysigt plugg

Idag har jag mest gått och längtat efter att det ska bli kväll. Jag tycker det är så himla mysigt när man har ätit mat, diskat och spelat lite sims. Så nu ska jag ta mig en kopp te och göra färdigt mina läxor! Läxorna kanske inte är så mysigt, men när man får sitta i sin egna lägenhet och dricka en kopp te och veta att man inte har några måsten då gör det inget att dom stör lite granna.

Imorgon blir det en lång dag i skolan 8-17, jag vet inte hur jag ska orka, men det går säker fort, och så har jag min favorit lektion sista timmen, Qi gong! Jag älskar det, och det är nog ett ämne som jag skulle kunna tänka mig att fördjupa mig i. Men som sagt, tillbaka till pluggandet!



Jag vid bordet, med mina böcker och mitt te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0