Härliga torsdag

Igår när jag hade städat så blev jag så himla trött att så jag orkade inte laga någon middag, inte städa vardagsrummet, inte gå ut och gå och inte titta på tv, men jag tog en dusch och gjorde te och mackor och satte mig framför tv:n ändå, klockan var ju bara 6.

Nu sitter jag och äte hvregrynsgöt för fulla muggar! Jätte gott, och jag har lärt mig dricka te utan socker och mjölk, nu fick jag lite plus i kanten där ;)

Varför är det här en sån bra dag då? Jo! Vi börjar 10.00 och slutar 11.15 den timmen har vi religon. Och så ska jag gå och prata med idrottsläranrna om jag får sjuta upp min idrott till kl 12.00 istället för att ha den 14.25. det är drygt, och så hinner jag inte till jobbet efteråt heller. Men det ska nog gå bra :)

Nu ska jag äta klart!

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0