God morgon söndag!

Jag förstår inte, Fredrik sover och sover, i vanliga fall, men inte på helgerna! Idag klev han upp kvart över nio och sa att han hade legat vaken hur länge som hällst. Jag skulle kunna sova i säkert 3 timmar till. Men det är ju lite skönt också att komma upp på morgonen. Man känner sig lite vuxen när man kliver upp vid nio på en söndag och dukar fram frukost. och sedan  bäddar sängen (?)

Jag älskar mornar, om jag fick som jag ville så skulle jag ha morgon hela dagen, det är så mysigt att sätta på sig morgonrocken och sitta med tofflorna i soffan och kolla på repriser från den gågna veckan. Sedan äta en jätte lång ocn nyttig frukost, och så ska man känna att man har all tid i världen på att göra sig i ordning och välja kläder. Det skulle väl vara underbart?

nu ska jag forsätta att ha min underbara långa morgon, vi hörs nått senare!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det lät riktigt mysigt faktiskt :)

Min karl ligger fortfarande å sover =P

2009-01-25 @ 13:11:48
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0