Första dagen

Snart ska jag gå och jobba. Det ska bli kul, men jag är jätte trött så vi får se hur det går!

Jag och Fredrik lagade en jätte god lunch idag. Den är billig och snabb att göra.
Du behöver:
1 paket euro shopper ost och svamp sås
lite färska champinjoner
bacon tärningar
mjölk
snabb makaroner

Gör så här:
Stek baconen och svampen i en hög stekpanna, blanda 1,5dl mjölk och 1.5dl vatten med innehållet från en påse sås. Rör der der med baconen och svampen, låt puttra på svag värme tills såsen blivigt lite tjockare. Under tiden kokar du makaronerna enligt anvisningarna på förpackningen.

Servera med ett vitt bröd och ett glas mjölk, det är jätte gott och tar kanske en 15 minuter att slänga ihop!

Nu ska jag städa, så jag slipper göra det när jag kommer hem ikväll. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0