Ensam hemma

Fredrik har gått och lanat hos Forslund. 19 och 20 år och sitter i samma rum och äte chips och dricker juice och spelar dator. Det är så man gråter, jag tycker det är menisngslöst! Men vad ska man göra? Jag fick ju en skön hemma kväll, jag köpte mig lite ostbågar och nu har jag nästan sett klart på en film på 3:an. Efter det så ska jag gå igenom en påse mamma kom hit med.
Imorgon så kommer farmor och farfar och hälsar på, sen kommer mamma och hälsar på. Sen tänkte jag höra om Eken kanske ville komma i morgon istället för idag. Sophia ska åka hem i morgon så hon ville ha lite tid med henne ikväll :)

Bilder på lägenheten kommer nångång, jag vill komma i ordning riktigt först.

Ne, nu ska jag ta itu med påsen där.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0