12 dagar för sent

Idag känner jag mig effektiv! Jag har varit sjuk nu sen i måndags och nu känner jag mig bättre, men inte frisk. Jag känner att jag inte orkar sitta och inte göra någonting längre, jag vill hitta på något, så idag ska jag börja med att klä på mig och ta en promenad, sedan gå på ica och handla lite granna, sen ska jag städa, ta en dusch och peela hela kroppen och fixa fötterna, måla och lite sånt och till sist så ska jag laga flygande jacob. Gud vilken dag!
Till veckan börjar även mitt "bra" liv, jag ska bli smäcker, som Hilda säger. Det var ju menat att det skulle hända efter nyår, men jag fick inte en sån bra start, jag har varit ganska stressad och så på grund av flytten och det kändes inte som ett bra läge att bryta mönster i levnadsvanorna. Men så tänkte jag att jag skulle börja när skolan började, och vad hände då? Jo, jag blev sjuk. Och jag kan ju inte träna när jag ligger i feber, och glass är ju så gott att äa när man har ont i halden. Jag vet, bara massa bortförklaringar, men nu är det allvar! Jag börjar den 12 januari, 12, dagar för sent, men jag börjar ju iallafall!




I got the curves!
I like them
but they need to be smaller.

Om det ändå kunde vara sommar så man fick vara sådär brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0