Wednesday

Idag är det mitten på skolveckan och om två dagar är det lov, gud vad det ska bli skönt. Fasst när man inte har nån skola så måste man ju göra massa nadra saker som man inte hinner andra veckor, det här kommer hända på mitt lov:
*Träffa farmor och farfar
*Bjuda Anneli och Kenneth på middag
* Vara med Hanna innan hon åker till Englad :(
* Plugga så jag inte ligger efter en ända grej när vi börjar igen efter praktiken!
* Städa lägenheten så jag inte behöver städa på ett år.

Sen kommer det säkert nått mera också. Det är ju några dagar kvar.

Nu ska jag göra mig klar. Sen så ska jag och Fredrik åka ner på stan och gå på Qi-gong. Och sedan ska vi köpa en present åt Anneli som fyllde år igår och så ska vi dit och äta middag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0