Ne nu får det ta och....

...vara nog.

Jag orkar inte med en dag till snart, jag går in i väggen. Jag sitter aldrig still men jag får heller aldrig nått gjort. Det står jämt på msn och här i bloggen att jag städar och donar, men det blir ändå ingen skillnad. Jag pluggar aldrig längre, jag sätter mig aldrig mer ner vid datorn och bara slappar och spelar sims eller pratar med kompisar på msn, jag umgås nästan aldrig med vänner längre och jag orkar inte gå till skolan. Det här nya året har börjat med en hel massa skit!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer ska du se.. Det är sakert för att du inte bor hemma längre :P Ingen skillnad när du har städat, det känner jag igen :P haha

2009-02-05 @ 19:40:06
URL: http://snoppoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0