Gårdagen <3

Vilken dag. Jag och Fredrik hade det jätte mysigt. Vi beställde hem pizza, myste i soffan och åt chokladdoppade jordgubbar.  Det borde vara alla hjärtansdag varje lördag året om ;)

Idag ska jag inte göra nånting och det känns otroligt skönt. Jag tror inte äns att jag ska klä på mig!

Jag måste bara kommentera Markoolio i melodiestivalen igår. Jag har alltid gillat han, han är en jätte bra artist och han har gjort bra låtar med fart i. Varför gör han då en sån dålig låt? Den var verkligen jätte dålig. Markoolio kan inte sjunga, men han är en underbar artist. Men om man ska sjunga en balad så måste man kunna sjunga! Han sjöng falsk och såg hämsk ut i den dära sametskavajen han hade på sig. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva ett dåligt ord om Marko men jag hade fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0