Alla hjärtansdag

Jag blev så glad över rosen jag fick igår av Fredrik. Jag har aldrig fått blommor förr, och den va så fin :) <3

Men det va ju inte nog med det, när jag vaknade i morse så frågade han om jag ville ha min alla-hjärtans-dag-present (?) Ja, vad ska man säga, jag trodde inte att jag skulle få nå mera men då kom han med ett te som ska vara lungnande, och det är verkligen nått som jag behöver, och så fick jag en sett med massa saker för naglarna som jag ska testa sen.

Och så hade han sett ett mobilsmycke med en kamel som han tyckte passade mig! Så det fick jag också :)

Jag gav Fredrik en kärleksförklaring på bok. Och så ska han få en överaskning till ikväll också :)

Nu ska jag göra en massa lördags mys för mig själv. Och ikväll så ska jag och Fredrik bara mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0