Torsdag

Idag har varit en lång dag. Började med att gymma mellan 8 och 9.30, så skönt när man har ett program att gå efter. Och så känner jag mig väldigt motiverad till att börja gymma.

Efter gymmandet så skulle jag och Mamma ta en sväng på stan, så vi började med lite frukost på Tewes med Eva. Jag rekomenderar verkligen Tewes till alla hudikbor som inte vart dit. Det är verkligen stans mysigaste fik, kommer gå dit gämt i fortsättningen.

Träffade på Hilda på stan, så himla härligt att se henne igen efter all denna tid, känns som evigheter sen, iallafall så åt vi tacos på guldsmeden och fick prata en skvätt. Jag och mamma traskade till åhlens och jag hittade en matta som man har under granen, köpte den inte, men den var väldigt fin.

Jag på Tewes. Drack the med smak av champange, kan det bli bättre?

 


Alice var med och var glad. Hela tiden...


Träffade min bror på guldsmeden för en fika :)


Mumsade på en väldigt god brownie med kolasås och choklad sås och en kopp indiskt the. Orkade inte äta upp hela men den var hämskt god. Väldigt bra att äta en sådan när man vart duktig och vart på gymmet ;)



Kom hem av och fann Malin väntandes i soffan, vi skulle öva på dopsången vi ska sjunga på Alice dop. Nu har vi valt låt. Avslöjar senare vilken låt det blev. Vi är iallafall hel nöjda!
Bjöds även på denna goda mat av Fredrik, han kan min karl! Räksås med curry och paprika.


Så det var min dag. Vi hörs i morgon, då ska det städas och tvättas. Och på kvällen är det idol-final, Jag har bara en sak att säga HEJJA CALLE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0