När man har lite tråkit en tisdagkväll

13 HAR DU:
Ett förhållande; Ja.
En bästa vän; Jag har många väldigt bra vänner.
Haft ett seriöst förhållande: Ja, jag är sambo
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, eller kanske, varit lite kär i iallafall.
Blivit kär vid första ögonkastet; Ja
Fått ditt hjärta krossat; Nej, inte riktigt
Skrikit åt en lärare; Ja, det har jag. Och hon förtjänade det!
Sagt något och sedan ångrat dig; Det händer nästan varje dag
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Ja,
Några smycken som kostat över 1000 kr; Ja
Snusat; Sommaren mellan 9:an och gymnasiet

12 DAGENS:
Klädsel; Jeans och t-shirt
Smink; Puder och mascara
Frisyr; kunt
Låt; Någon gospel låt
Vill ha: En utlands resa och lite semester på hemma plan + en riktig sommar!
Sjuka; Har faktiskt kräkts idag.
Saknad; Kenneth Ekbom, tänker ganska ofta på att de va länge sen vi umgiks
Köp; Ben & Jerry's whish
Attityd; Kört lite godd girl idag ;)
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "jag passar ganska bra i mörkt hår"

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; Kenneth och Christer Ekbom.
Bil; Toyota corolla.
Kärlek; Fredrik Nyberg
Husdjur; Katt
Semester; Turkiet
Jobb; Köpmanbergets café och minigolf
Köpta skiva; Aqua.
Riktiga kärlek; Fredrik Söderman
Piercing; Öronen.
Konsert; Afrodite
Fylla: Nästan fyllda 16 år.

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig ; Hanna Jervström.
Personen som du kramade ; De va ett tag sen jag fick en kram så jag kommer inte ihåg.
Peronen som ringde dig; Farmor.
Personen som du ringde; Mormor.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Fredrik.
Alkoholdrycken; Sist jag drack blev det så mycket så jag kommer inte ihåg vad det sista glaset innehöll.
Bilfärd; En sväng igenom hela hudiksvall men Hanna för ca: 1h sen
Filmen du såg; Mean girls?
Gången du grät; I förrgår
Måltiden; Pizza

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; Ja
Våga hoppa bungyjump; Beror lite på
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Om personen i fråga hade ett vackert innre.
Kalla dig själv lycklig; Jag känner mig inte helt lycklig nej, men jag är inte deprimerad. Lagom som är så svenskt och bra
Hellre ta bilden än vara med på den; Jag tycker om att va med på kort :).
Kunna gråta över en kille; Ja
Kunna gråta över en tjej; Ja, 
Ljuga för någon: Ja, men aldrig om något viktigt som skulle få någon att bli förolempad eller att det ställer till problem
Kunna springa 50mil ; Inte i den form jag är i nu

8 VAD:
Gör du just nu; Försöker ta mig igen det här
Ska du göra imorgon; Jobba, och kanske en utgång
Säger du till dig själv när allt känns svårt; Det kommer dagar då allt känns bra igen
Har du med dig in på bio:n; Poppcorn och alltid sprite/7up
Är det för färg på dina byxor; Mörka jeans
Är det för väder hos dig just nu; Mulet
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; Hållning, klädstil, RUMPA
Skulle du göra om du vann på lotto; Köpa en till lott och hoppas på högre vinst

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Byxor
2. Tunika
3. Trosor
4. BH
5. Hårsnodd
6. nagellack
7. örhängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0